| Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Stačí provést několik jednoduchých kroků a uložit své věci.

Peter Kaplan - KONKURENT 9. mája č.3, Vidiná 98559, Slovensko IČ DPH: SK1020054849 IČO: 35134381 Tel. kontakt: +421 915 155 505 Email: info@skladynadosah.cz


1. Platnost Všeobecných obchodních podmínek

1.1. Všeobecné obchodní podmínky. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na všechny Smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím aplikace ,,skladynadosah,, nebo jiným způsobem, jejichž předmětem je nájem nebo podnájem skladových prostorů, jakož i na jakékoli s tím spojené závazkové vztahy, včetně registrace a zřízení Uživatelského konta v aplikaci nebo na webu skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu.

1.2. Majitel a Společnost. Uživatelé a Zákazníci berou na vědomí, že Smlouvy, jejichž předmětem je Nájem skladů, jsou uzavírány výlučně mezi Majitelem a Zákazníkem jako smluvními stranami. Společnost z tohoto důvodu žádným způsobem neodpovídá za plnění povinností a závazků Majitele, které mu ze Smlouvy vyplývají a žádné ustanovení těchto VOP nelze vykládat tak, že by byla v tomto směru založena jakákoli přímá nebo nepřímá odpovědnost, povinnost či jiný závazek Společnosti. Společnost je však oprávněná jménem a na účet Majitele zabezpečovat prvotní zákaznickou komunikaci přes kontaktní údaje zveřejněné v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu , jakož i inkasovat platby Nájemného, či jménem a na účet Majitele zajišťovat jiné činnosti ve smyslu vzájemné dohody mezi Majitelem a Společností (např. kontrola kamerového systému, správa elektronických zámků, vyřizování reklamací a poptávek atd.).

1.3. Aplikace VOP. Tyto VOP platí v plném rozsahu, pokud nebylo písemně dohodnuto jinak. V případě rozporu nebo rozdílností mezi úpravou vzájemných práv a povinností obsaženou v těchto VOP a v samostatné písemné dohodě, mají před zněním VOP přednost odchylná ujednání obsažená v písemné dohodě, a to pouze v rozsahu odchylného ujednání.

1.4. Účinnost VOP. Pro registraci, zřízení Uživatelského konta a účast v tzv. se aplikují příslušná ustanovení VOP účinná v době registrace Uživatele, se kterými Uživatel vyslovil souhlas při registraci. Na uzavření a plnění jednotlivých Smluv se aplikují příslušná ustanovení VOP účinná v době uzavření konkrétní Smlouvy, se kterými Zákazník vyslovil souhlas při odeslání Objednávky.

1.5. Změny a doplnění VOP. Vzhledem ke skutečnosti, že z povahy věci vyplývá rozumná potřeba pozdější změny VOP, mohou být tyto VOP v přiměřeném rozsahu změněny. Zrušení, změny nebo doplnění těchto VOP (dále jen „úpravy“) jsou platné a účinné pouze v případě, že byly písemně vyhotoveny a zveřejněny v aplikaci skladynadosah.sk, skladynadosah.cz, nebo na storage4.eu. Smluvní strany se dohodly, že v případě úpravy VOP se tyto oznámí stávajícímu Uživateli prostřednictvím jejich zobrazení v aplikaci SKLADYNADOSAH a stávající Uživatel je povinen se s takto upravenými VOP seznámit. V případě, že stávající Uživatel s upravenými VOP nesouhlasí, vyjádří tak písemně (postačuje zpráva doručená na e-mail: info@skladynadosah.cz) nejpozději do patnácti (15) kalendářních dnů ode dne oznámení úpravy VOP, přičemž v takovém případě bude do pěti (5) kalendářních dnů stávajícímu Uživateli oznámeno, zda se jeho výhrady v plném rozsahu akceptují a potvrdí se aplikace původního znění VOP nebo se s ním sjednají zvláštní ustanovení odchylující se od upraveného znění VOP; v případě, pokud se bude trvat na úpravách VOP, tak má kterákoli smluvní strana právo vypovědět Smlouvu a/nebo zrušit Uživatelské konto (podle toho, které části VOP se úprava týká), přičemž výpovědní doba je 20 dnů ode dne doručení výpovědi. Úpravy VOP se stanou účinnými po třiceti (30) kalendářních dnech po jejich oznámení stávajícímu Uživateli.

1.6. Jiné podmínky. Jakékoliv všeobecné obchodní podmínky Uživatele, Zákazníka a/nebo třetích osob se nepoužijí.

1.7. Dostupnost VOP. Tyto VOP jsou zveřejněny v aplikaci , nebo na webu skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu a po zřízení Uživatelského konta Zákazníka v aplikaci skladynadosah.cz, skladynadosah.cz, nebo na storage4.eu, případně při uzavření Smlouvy, automaticky zasílané na e-mailovou adresu určenou Zákazníkem, čímž je umožněna je archivace a reprodukce Zákazníkem.

2. Definice

2.1. Definice. Níže uvedené pojmy mají význam definovaný následovně: „aplikace skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu “ znamená online aplikaci, přes kterou je možné si pronajmout Sklad pro účely skladování, a která je dostupná na skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu. „Sklad“ znamená samostatný nebytový prostor nebo přesně určenou nemovitost, případně její vymezenou část, které lze využívat jako skladový prostor a které je možné pro tento účel získat do dočasného užívání na základě uzavřené Smlouvy; jednotlivé Sklady jsou v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz nebo na storage4.eu specifikovány samostatně, a to prostřednictvím jedinečného čísla Skladu a vymezením příslušné lokality, ve které se nacházejí. “Důvěrné informace” jsou neveřejné informace, které jsou zpřístupněny Uživateli nebo Zákazníkovi, a které jsou v době zveřejnění identifikovány jako důvěrné nebo by měly být důvodně považovány za důvěrné nebo chráněné s ohledem na povahu informací a/nebo okolnosti související s jejich zpřístupněním. „Fakturační období“ znamená délku předplaceného období Nájmu, které Zákazník zadal v Objednávce, přičemž Zákazník je oprávněn si vybrat mezi následujícími typy fakturačního období: 1 měsíc, 3 měsíce nebo 6 měsíců. "Majitel" znamená fyzickou nebo právnickou osobu, která je vlastníkem, nájemcem resp. spoluvlastníkem Skladu, případně má ke Skladu jiné právo, které ji opravňuje uzavřít Smlouvu se Zákazníkem (např. nájemní právo), a jako majitel je uvedena v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu u příslušného Skladu. „Nájem“ znamená nájem nebo podnájem Skladu objednaného Zákazníkem, který vznikl na základě uzavřené Smlouvy. „Nájemné“ je cena hrazená jako nájemné za objednaný Sklad, jejíž výše, případně způsob jejího určení, je uvedena v Objednávce. „Období Nájmu“ znamená dohodnuté časové období, po které trvá Nájem Skladu; pokud není uvedeno jinak, Nájem se sjednává nejdříve na dobu určitou jeden (1) měsíc a následně po uplynutí této doby, není-li v čl. 12. 11 a 12 VOP určeno jinak, se Nájem mění na dobu neurčitou. „Objednávka“ znamená online formulář označený jako „Objednávka“ dostupný v aplikaci skladynadosah.sk, skladynadosah.cz, nebo na storage4.eu, jehož vyplněním a odesláním Zákazník uzavírá Smlouvu; za Objednávku se považuje i formulář označený jako „Objednávka“, je-li vyplněn, podepsaný a zaslaný Zákazníkem na e-mailovou adresu info@skladynadosah.cz. „Podmínky skladování“ znamenají podmínky skladování, které jsou uvedeny v čl. 1 písm. 9 těchto VOP a v podmínkách skladování zveřejněných v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu „Práva duševního vlastnictví“ znamenají všechna práva, tituly a nároky ke všem formám duševního vlastnictví, včetně všech autorských práv, zaměstnaneckých děl, práv na design, ochranných známek, obchodních jmen, doménových jmen, obchodního tajemství, know-how a všech ostatních práv souvisejících s autorstvím a/nebo vytvořením uměleckého, průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví. "Společnost" znamená společnost Peter Kaplan-KONKURENT, se sídlem 9. Mája č.3, Vidiná 985 59, Slovenská republika, IČO: 35134381, DIČ: 1020054849.e-mail: info@skladynadosah.cz, t.č.: +421 915 155 505. „Uživatel“ znamená fyzickou osobu nebo právnickou osobu, která si vytvořila Uživatelské konto v aplikaci skladynadosah.sk, skladynadosah.cz, nebo na storage4.eu a při registraci uvedla správné, pravdivé a úplné údaje. „Uživatelský účet“ znamená vlastní uživatelský účet Uživatele vytvořený v Aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu, Kde uživatel může spravovat podmínky Nájmu a přistupovat k údajům a informacím týkajících se uzavřených Smluv, zejména k informacím o pronajatých Skladech, svém profilu, historii plateb Nájemného a pod. „Začátek Nájmu“ znamená den, ve kterém Nájem začíná; pokud není uvedeno jinak, začátek Nájmu je stanoven na den uzavření Smlouvy. „Zákazník“ znamená nájemce nebo podnájemníka, který odeslal Objednávku a jehož údaje jsou jako údaje Zákazníka uvedeny v odeslané Objednávce. V případě, pokud Zákazník při uzavírání a plnění Smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, považuje se za „spotřebitele“. „Smlouva“ znamená smlouvu uzavřenou na dálku mezi Majitelem a Zákazníkem prostřednictvím aplikace SKLADYNADOSAH nebo jiným způsobem, jejímž předmětem je dočasné přenechání Zákazníkem objednaných Skladů do jeho užívání pro účely skladování, a to způsobem a za podmínek uvedených v Objednávce a těchto VOP a závazek Zákazníka za to platit Nájemné; za Smlouvu se považuje pouze smlouva, která vznikla v souladu s čl. | 3 těchto VOP a shrnuje všechna smluvní ujednání sjednaná mezi smluvními stranami, včetně Objednávky a těchto VOP.

3. Uzavření Smlouvy

3.1. Uzavření Smlouvy. Zákazník je oprávněn v aplikaci SKLADYNADOSAH prohlížet nabídku Skladů k pronájmu, a to jednotlivé lokality a v nich nacházející se volné a v tom okamžiku dostupné Sklady, které jsou uvedeny v portfoliu v aplikaci SKLADYNADOSAH. V případě, že má Zákazník zájem o Nájem konkrétního Skladu, Zákazník klikne na tlačítko s minimální výškou Nájemného, které se váže ke Skladu, a následně je přesměrován na podstránku dotčeného Skladu, kde si Zákazník zvolí typ fakturačního období („ZVOLTE ZPŮSOB PLATBY“) a případně, je-li taková možnost zpřístupněna, typ pojištění („ZVOLTE ZPŮSOB POJIŠTĚNÍ“). Následně Zákazník vyplní své identifikační a fakturační údaje, resp. se přihlásí jako Uživatel do již vytvořeného Uživatelského konta, pokud k registraci Zákazníka a vytvoření Uživatelského konta došlo předem. Před odesláním Objednávky se Zákazníkovi zobrazí shrnutí Objednávky, které obsahuje informace o Skladu, typu fakturačního období, případně pojištění, je-li taková možnost zpřístupněna, dále informace o výši Nájemného a fakturační údaje Zákazníka. V této části Zákazník zároveň od klikne tlačítka „Souhlasím s podmínkami používání a opakovanými platbami“ a „Seznámil jsem se se zpracováním osobních údajů“, čímž potvrdí znění těchto VOP a souhlas s opakovanými platbami a vůli být jimi vázán, jakož i skutečnost, že se Zákazník seznámil s informacemi o podmínkách zpracování jeho osobních údajů a ochrany soukromí (dále jen „Podmínky ochrany soukromí“). Objednávka Zákazníka je odeslána okamžikem kliknutí na tlačítko „ZÁVAZNĚ OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY“. Následně je Zákazník přesměrován na službu platební brány GoPay, v rámci které Zákazník realizuje úhradu Nájemného. K uzavření Smlouvy, a tedy ke vzniku konkrétních práv a povinností smluvních stran ve vztahu k příslušnému objednanému Boxu, dochází okamžikem přijetí Objednávky. Po přijetí Objednávky bude Zákazníkovi na e- mailovou adresu, uvedenou v Objednávce, zaslaná informace o přijetí Objednávky, jakož i samotné znění Objednávky, VOP, Podmínky opakovaných plateb a Podmínky ochrany soukromí.

3.2. Zvláštní způsob uzavření Smlouvy. V případě potřeby, může Zákazník uzavřít Smlouvu i bez použití aplikace SKLADYNADOSAH a bez povinné registrace v aplikaci SKLADYNADOSAH. V takovém případě bude Zákazníkovi na jím určenou e-mailovou adresu zaslán formulář Objednávky, znění těchto VOP a znění Podmínek ochrany soukromí, přičemž Zákazník je následně v případě zájmu o Nájem oprávněn zaslat zpět vyplněný a jím podepsaný formulář Objednávky. K uzavření Smlouvy, a tedy ke vzniku konkrétních práv a povinností smluvních stran ve vztahu k příslušnému objednanému Boxu, dochází okamžikem přijetí Objednávky. Po přijetí Objednávky bude Zákazníkovi na e-mailovou adresu, uvedenou v Objednávce, zaslána informace o přijetí Objednávky.

4. Registrace a přihlášení se do Uživatelského konta

4.1. Typy registrace. Jakákoliv fyzická osoba nebo právnická osoba je oprávněna se dobrovolně registrovat v aplikaci SKLADYNADOSAH a vytvořit si vlastní Uživatelský účet (dobrovolná registrace). K povinné automatické registraci a vytvoření Uživatelského konta dochází vždy nejpozději při odeslání první Objednávky Zákazníka v aplikaci SKLADYNADOSAH, pokud Zákazník neměl ještě k okamžiku odeslání Objednávky zřízené Uživatelské konto (povinná registrace). Provozovatelem aplikace skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu, jakož i Uživatelského konta, je Společnost.

4.2. Dobrovolná registrace. V případě, že má Uživatel zájem o dobrovolnou registraci a vytvoření Uživatelského účtu, Uživatel klikne na tlačítko „Nemáte účet? Vytvořte si ho.“ a následně je přesměrován na podstránku s registračním formulářem, kde Uživatel vyplní požadované údaje. Před odesláním registračního formuláře Uživatel odklikne tlačítka „Souhlasím s podmínkami používání“ a „Seznámil jsem se se zpracováním osobních údajů“ čímž potvrdí znění těchto VOP a vůli být jimi vázán, jakož i skutečnost, že se seznámil s informacemi o podmínkách zpracování jeho osobních údajů.

4.3. Povinná registrace. Pro povinnou registraci se aplikuje ods. 3.1. VOP.

4.4. Údaje pro registraci. Uživatel je povinen při registraci poskytnout správné, pravdivé a úplné údaje, jakož i do sedmi (7) kalendářních dnů sdělovat jakoukoli změnu svých údajů.

4.5. Heslo k Uživatelskému kontu. Uživateli je ihned po registraci a vytvoření Uživatelského účtu vygenerované k jeho Uživatelskému účtu jedinečné heslo, které je zasláno na e-mailovou adresu Uživatele. Uživatel má právo vygenerované heslo změnit, a to ve svém profilu v Uživatelském kontě. V případě zapomenutí hesla je Uživatel oprávněn požádat o vygenerování nového hesla, a to resetováním původního hesla.

4.6. Potvrzení registrace. Po odeslání registračního formuláře, pokud jde o dobrovolnou registraci, nebo odeslání Objednávky v aplikaci SKLADYNADOSAH, pokud jde o povinnou registraci, je registrace do Uživatelského konta Uživateli potvrzena, a to zasláním potvrzení o vytvoření Uživatelského konta, VOP, Podmínek opakovaných plateb a Podmínek ochrany soukromí na e-mail Uživatele uvedený při registraci, resp. v Objednávce.

4.7. Přihlášení se do Uživatelského konta. Řádně registrovaný Uživatel je oprávněn se kdykoli přihlásit do svého Uživatelského účtu. Uživatelský účet je Zákazník oprávněn a zároveň povinen využívat při uzavírání a plnění dalších Smluv (není-li Společností určeno jinak), jakož i pro účely změny údajů ve svém profilu.

4.8. Ochrana Uživatelského účtu. Uživatel je zodpovědný za zachování důvěrnosti svého Uživatelského účtu (zejména za zajištění jedinečného hesla) a za všechny aktivity prováděny v tomto Uživatelském kontě nebo prostřednictvím Uživatelského konta; v případě narušení integrity Uživatelského konta (včetně ztráty hesla), je Uživatel povinen neprodleně, nejpozději do čtyřiadvaceti (24) hodin, informovat Společnost o této skutečnosti. Společnost a ani Majitel nejsou zodpovědní za jakýkoli neoprávněný zásah do integrity Uživatelského účtu, který je způsoben ztrátou hesla nebo zpřístupněním hesla a/nebo obsahu Uživatelského konta třetí osobě ze strany Uživatele.

4.9. Zánik Uživatelského konta. Uživatelské konto může být zrušeno v případě (a) pokud se zjistí, že Uživatel uvedl nesprávné, nepravdivé nebo neúplné údaje ak jejich opravě nedojde ani v dodatečné lhůtě k tomu poskytnuté Společností Uživateli, nebo (b) pokud se Uživatel nepřihlásil do Uživatelského konta více než 3 roky. V případě zrušení Uživatelského konta podle bodu (a) zároveň dochází ik zániku Smlouvy, je-li uzavřena mezi Majitelem a Zákazníkem přes aplikaci SKLADYNADOSAH. Uživatel je oprávněn kdykoli požádat Společnost o zrušení Uživatelského konta, a to zasláním žádosti na e-mail info@skladynadosah.cz. V případě, že má Uživatel uzavřenou Smlouvu přes aplikaci, Společnost na tuto skutečnost Zákazníka upozorní a zároveň ho informuje, že zánikem Uživatelského konta dojde ik zániku takto uzavřených Smluv; v případě, že Uživatel doručí Společnosti potvrzení o jeho přetrvávajícím zájmu o zrušení Uživatelského konta, dané potvrzení je zároveň výpověď všech Smluv uzavřených přes aplikaci SKLADYNADOSAH a Společnost neprodleně po uplynutí výpovědní lhůty a zániku všech Smluv provede kroky směřující k deaktivaci Uživatelského účtu.

5. Předmět Nájmu

5.1. Nájem. Zákazník je oprávněn užívat Sklady výhradně pro účely skladování nepřetržitě po celou dobu Nájmu (24/7), a to způsobem a za podmínek uvedených v těchto VOP. Užívání Skladů v rámci více uzavřených Smluv se řídí samostatnými právy a povinnostmi smluvních stran, včetně možnosti ukončit Nájem ve vztahu ke kterékoli ze Smluv zvlášť.

5.2. Vstup do Skladu a zpřístupnění. Přístup do Skladu je chráněn elektronickým zabezpečováním systémem nainstalovaným na zámku vstupních dveří nemovitosti, ve které se Sklad nachází, jakož i zámkem na vstupních dveřích samotného Skladu. Každý zámek mě přiděleno jedinečné číslo a jedinečný přístupový kód k zámku. Vstup do Skladu je tedy umožněn po zadání přístupového kódu v případě obou výše uvedených zámků (nemovitosti i Skladu). Oba přístupové kódy jsou Zákazníkovi vygenerovány a doručeny neprodleně po uzavření Smlouvy, a to na e-mail Zákazníka uvedený v Objednávce, jakož i do SMS zprávy. Po ukončení Nájmu dochází k automatické změně jedinečných přístupových kódů, v důsledku čeho se Zákazníkovi znemožní vstup do nemovitosti, ve které se Sklad nachází, jakož i k samotnému Skladu.

5.3. Ochrana jedinečných přístupových kódů. Zákazník je povinen chránit jedinečné přístupové kódy před jejich zpřístupněním třetím osobám a po uzavření Skladu vždy ověřit, zda došlo k řádnému uzamčení Skladu, jakož i samotné nemovitosti, ve které se Sklad nachází. V případě, že dojde ke ztrátě kteréhokoli z jedinečných přístupových kódů nebo k jeho zpřístupnění neoprávněné osobě, Zákazník je povinen do čtyřiadvaceti (24) hodin od této skutečnosti informovat Majitele a Společnost a dále postupovat podle jejich pokynů.

5.4. Služby. S nájmem Skladu není spojeno poskytování žádných služeb.

6. Pojištění

6.1. Pojištění. Pokud je tak uvedeno v aplikaci SKLADYNADOSAH, předmětem Nájmu může být nájem pojištěných Skladů, a to v rámci příslušného pojištění, které bude dostupné v aplikaci SKLADYNADOSAH. V takovém případě se zveřejní podmínky pojištění v aplikaci. a zároveň se umožní Zákazníkovi při objednávání Skladu zvolit typ pojištění („ZVOLTE ZPŮSOB POJIŠTĚNÍ“).

7. Účel Nájmu

7.1. Skladování. Zákazník je oprávněn užívat Sklady výlučně pro účely skladování - úschovy movitých věcí, a to v souladu s Podmínkami skladování dle čl. 9 těchto VOP a podmínek skladování zveřejněných v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu.

7.2. Podmínky skladování. Zákazník je povinen se před odesláním Objednávky detailně seznámit s Podmínkami skladování, přičemž závaznou Objednávkou potvrzuje, že jim v plném rozsahu porozuměl. V případě, že je Zákazníkovi nejasná jakákoli část Podmínek skladování, je oprávněn se před odesláním Objednávky obrátit na Majitele se žádostí o vysvětlení.

8. Nájemné a Platební Podmínky

8.1. Výška Nájemného. Zákazník je povinen platit Nájemné za užívání Skladu. Výška Nájemného, resp. způsob jeho určení jsou uvedeny v Objednávce. Pokud se sjednává i pojištění, součástí Nájemného je i cena spojená se zvoleným typem (způsobem) pojištění podle ods. 6.1. VOP.

8.2. Délka Fakturačního období. Zákazník je oprávněn v Objednávce zvolit délku Fakturačního období (v části „ZVOLTE ZPŮSOB PLATBY“), a to v rozsahu 1 měsíc (měsíčně), 3 měsíce (čtvrtletně) nebo 6 měsíců (poločně). Fakturační období začíná běžet ode dne uzavření Smlouvy a následně vždy po ukončení předchozího Fakturačního období. Podle zvolené délky Fakturačního období je Zákazníkovi poskytnuta sleva z Nájemného uvedená v Objednávce; v případě, dojde-li k ukončení Nájmu před uplynutím příslušného zvoleného Fakturačního období (dále jen „předčasné ukončení“), Zákazník ztrácí nárok na slevu a Zákazníkovi lze účtovat běžné Nájemné bez slevy, a to za celé Fakturační období, ve kterém došlo k zániku Nájmu Skladu. Zákazníkovi vzniká právo na vrácení finančních prostředků za tu část Fakturačního období, o které se Fakturační období zkrátilo v důsledku předčasného ukončení Nájmu, a to s přihlédnutím na případný zánik slevy dle předchozí věty.

8.3. Vystavení faktury a splatnost. Pokud není dohodnuto jinak, faktura na Nájemné je vystavena a splatná vždy první den Fakturačního období. Vystavená faktura je Zákazníkovi zpřístupněna v elektronické formě v Uživatelském kontě v aplikaci SKLADYNADOSAH, přičemž Zákazník je oprávněn si ji kdykoli stáhnout a uložit pro vlastní účely, jakož i Majitele požádat o zaslání faktury e-mailem, je-li to pro Zákazníka zapotřebí. V případě, že dojde k uzavření Smlouvy mimo aplikaci SKLADYNADOSAH, faktury budou zasílány na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v Objednávce.

8.4. Způsob úhrady. Společnost je oprávněna inkasovat Nájemné a jiné pohledávky ve smyslu Smlouvy jménem a na účet Majitelů, přičemž Zákazník se z tohoto důvodu zavazuje hradit Nájemné a jiné pohledávky ve smyslu Smlouvy na bankovní účet Společnosti uvedený ve faktuře. Nájemné se hradí prostřednictvím platební brány GoPay v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu. Zákazník je při úhradě přesměrován na službu platební brány GoPay, v jejímž rámci realizuje úhradu Nájemného. Platební brána GoPAy nakládá s údaji o platební kartě podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1. Zákazník výslovně souhlasí, že úhrady Nájemného se budou realizovat po první úhradě Nájemného přes platební bránu GoPay formou automatického strhávání plateb z platební karty (tzv. opakované platby), a to v souladu s podmínkami opakovaných plateb a podmínkami platební brány GoPay. Zákazník má právo kdykoli požádat Společnost, aby zajistila zastavení automatického strhávání plateb z platební karty, přičemž v takovém případě má Zákazník právo pro budoucí úhrady využít možnosti placení bankovním převodem nebo vkladem finančních prostředků na účet Společnosti. V případě, že dojde k uzavření Smlouvy mimo aplikace SKLADYNADOSAH, Nájemné se hradí bankovním převodem nebo vkladem finančních prostředků na účet Společnosti uvedený ve faktuře. Za den úhrady se považuje den připsání dlužné částky na účet Společnosti.

8.5. Zákaz zadržování (pozastavení) plateb. Zákazník není oprávněn zadržet (pozastavit) platbu na uspokojení jakékoli pohledávky Společnosti a/nebo Majitele z důvodu probíhající reklamace nebo nároků na náhradu škody.

8.6. Sleva z Nájemného pro nemožnost užívání Skladu. Zákazník má právo na přiměřenou slevu z Nájemného tehdy, pokud Sklad nemohl užívat pro účely skladování proto, že Majitel si neplní své povinnosti ze Smlouvy. Právo na slevu z Nájemného je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů ode dne vzniku nemožnosti užívání Skladu pro účely skladování. Ustanovení o vyšší moci tím nejsou dotčena.

9. Podmínky skladování

9.1. Zákazník je povinen využívat Sklady v souladu s obecnými závaznými právními předpisy, slovenskými technickými normami, hygienickými, bezpečnostními a protipožárními předpisy v současnosti platnými na území Slovenské a České republiky

9.2. Zákazník je povinen udržovat Sklady v řádném stavu, přiměřeně užívat Sklad na dohodnuté účely a starat se o to, aby nedošlo k poškození nebo jinému znehodnocení Skladu a odstranit veškeré škody jím způsobené, které způsobil Zákazník a/nebo které byly způsobeny osobami, kterým Zákazník umožnil vstup do Skladu.

9.3. Zákazník je oprávněn užívat Sklad pouze a výlučně za účelem skladování - úschovy movitých věcí. Zákazníkovi se především výslovně zakazuje užívat Sklady pro účely zřízení provozu, bydlení nebo jiného obdobného užívání, a to iv případě, pokud souvisí se skladováním - úschovou movitých věcí.

9.4. Majitel nenese žádnou odpovědnost za věci uskladněné ve Skladu, zejména neodpovídá za odcizení věcí nebo vznik jakékoli škody.

9.5. Zákazník se zavazuje, že do Skladu nebudou vneseny věci vyšší hodnoty, než uvedl Majiteli. Pokud hodnotu neuvede, Majitel má za to, že ve Skladu nebudou věci vyšší hodnoty než 1000 Eur, nebo 25 000 CZK.

9.6. Zákazník nesmí využívat Sklady pro skladování věcí a/nebo látek, jejichž držba a/nebo uskladnění je zakázáno obecně závaznými právními předpisy nebo v rozporu s nimi, zejména které mohou způsobit škodu nebo újmu na zdraví, životě, majetku nebo životním prostředí. Zákazník nesmí bez příslušného povolení, souhlasu nebo jiného oprávnění uložit v Skladu věci a/nebo látky k držení a/nebo uskladnění kterých se vyžaduje takové povolení, souhlas nebo jiné oprávnění. Zákazník je povinen na tuto skutečnost Majitele předem písemně upozornit.

9.7. Zákazník bere na vědomí, že maximální pozemní zatížení je 500 kg/m2.

9.8. Zákazník nesmí přenechat Sklady nebo jeho část do podnájmu nebo užívání třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Majitele. V případě daní souhlasu Majitele, je Zákazník povinen dodržovat pokyny dané Majitelem týkající se takového podnájemného nebo užívacího práva.

9.9. Zákazník je oprávněn umožnit vstup do Skladu nebo prostor, ve kterých se Sklad nachází pouze osobám, za které přebírá odpovědnost v plném rozsahu a jejichž jednání nebo opomenutí řízení se považuje za jednání Zákazníka.

9.10. Zákazník nesmí rušit jiné nájemce, podnájemníky nebo vlastníky při výkonu jejich práv a oprávněných zájmů. Zákazník zejména nesmí při užívání Skladu používat materiály, postupy a zařízení poškozující prostředí nebo obtěžovat třetí osoby hlukem, prachem, popílkem, kouřem, plyny, párami, pachy, pevnými a tekutými odpady, světlem, stíněním, vibracemi nebo dalšími emisemi přesahujícími přípustné hodnoty podle norem platných na území Slovenské a České republiky.

9.11. Zákazník je povinen neprodleně sdělovat jakékoli skutečnosti, které mohou způsobit škodu, újmu nebo jiným způsobem mít zásadní vliv na užívání Skladu a plnění Smlouvy, jakož i každou událost ohrožující bezpečnost osob, majetku a životního prostředí v Skladu.

9.12. Zákazník se zavazuje udržovat pořádek a čistotu ve Skladu, jakož i na vnějších prostorách Skladu, prostorech přilehlých ke Skladu a společných prostorách nemovitosti, ve které se Sklad nachází.

9.13. Zákazník se zavazuje, že odpady, které vzniknou jeho činností, bude likvidovat na vlastní náklady ve smyslu platných právních předpisů.

9.14. Zákazník nesmí ve Skladu používat topná zařízení ani napájet na elektrickou instalaci taková zařízení, která neodpovídají příslušným státním technickým normám a požárně-bezpečnostním předpisům, ani jakákoli jiná topná zařízení, která nejsou pevně zabudované již při uzavření Smlouvy.

9.15. Zákazník nesmí ve Skladu provádět žádné stavební úpravy prostor, jakékoli změny či jinak technicky nebo stavebně zasahovat do prostoru Skladu.

9.16. Zákazník je povinen písemně bez zbytečného odkladu oznámit Majiteli potřebu oprav Skladu, které má učinit a jejich provedení umožnit a umožnit i provedení jiných nezbytných oprav. Opravy provádí pouze a výlučně Majitel, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. V případě, že se smluvní strany dohodnutou, že opravy provede Zákazník, smluvní strany zároveň sjednají výši nákladů, které Majitel Zákazníkovi nahradí, v opačném případě nemá Zákazník právo opravu provést a ani na náhradu žádných s tím spojených nákladů. Výše uvedeným není dotčena povinnost Zákazníka jako nájemce (případně podnájemce) provádět běžnou údržbu Skladu.

9.17. Zákazník je povinen umožnit Majiteli vstup a dočasné setrvání ve Skladu, a to za účelem jeho kontroly, případně obhlídky budoucím zájemcům nebo z důvodu přípravy na případné úpravy, údržbu (nad rámec běžné údržby) či opravy, které se mají ve Skladu provést. Majitel je oprávněn vstoupit a dočasně setrvat v Skladeze účasti Zákazníka nebo jím pověřené osoby. Majitel informuje Zákazníka o zájmu o provedení obhlídky nejméně dva (2) kalendářní dny předem, přičemž obhlídku lze provést kdykoli v pracovní dny od 09:00 do 17:00 hod., pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Zákazník je povinen poskytnout Majiteli součinnost pro řádné a včasné naplnění účelu obhlídky, zejména zajistit přítomnost jím pověřené osoby, která bude přítomna během obhlídky; v případě, že Zákazník nezajistí přítomnost pověřené osoby, je Majitel oprávněn zrealizovat obhlídku Boxu i bez přítomnosti Zákazníka. Předchozí oznámení se nevyžaduje, je-li nezbytné zabránit škodě nebo hrozí-li nebezpečí z prodlení.

9.18. Smlouvy strany se dohodly, že v případě plánovaných nebo předpokládaných úprav, údržby a oprav Boxu je Zákazník povinen nést omezení v užívání Boxu bez nároku na slevu z Nájemného nebo jiné nároky, pokud omezení netrvá déle, než tři (3) kalendářní dny.

9.19. Zákazník nesmí bez písemného souhlasu Majitele umístit ve Skladu, ani na venkovních prostorách Skladu, prostorech přilehlých ke Skladu a společných prostorách nemovitosti, ve které se Sklad nachází, reklamní tabuli, logo či jiné vývěsky a označení.

9.20. Zákazník bere na vědomí, že Sklad, venkovní prostory Skladu, prostory přilehlé ke Skladu a společné prostory nemovitosti, ve které se Sklady nachází, mohou být monitorovány kamerovým systémem nebo zabezpečené bezpečnostním a zabezpečovacím signálním zařízením.

9.21. Zákazník je povinen v případě ukončení Nájmu vyklidit a předat Sklad ve stavu, v jakém ho převzal od Majitele tak, aby byl Sklad způsobilý k okamžitému pronajmutí třetí osobě ve smyslu odst. 1 písm. 12.9 VOP. V případě porušení této povinnosti, má Majitel právo na smluvní pokutu podle ods. 10.2. VOP.

9.22. V případě, kdy by byla Společnost povinna v souvislosti s Nájmem cokoli plnit za Zákazníka (např. sankce, pokuty, náhrada škody a jiné), Zákazník se zavazuje nést v plném rozsahu všechna za něj uhrazená plnění a neprodleně je uhradit Majiteli v plném rozsahu, a to nejpozději do tří (3) kalendářních dnů ode dne písemné výzvy Majitele spolu s předložením důvodu takové úhrady.

9.23. Povinnosti podle tohoto článku se vztahují přiměřeně i na venkovní prostory Skladu, prostory přilehlé ke Skladu a společné prostory nemovitosti, ve které se Sklad nachází.

10. Sankce

10.1. Sankce za prodlení plateb. V případě, že se Zákazník dostane do prodlení s úhradou peněžité pohledávky, zavazuje se Zákazník uhradit Majiteli smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky, a to za každý i započatý den prodlení až do její úhrady v celosti. Nárok na náhradu škody není úhradou smluvní pokuty či jiné sankce dotčen.

10.2. Sankce za nepředání Skladu řádně a včas. V případě, že si Zákazník řádně a včas nesplní povinnost podle ods. 9.21. těchto VOP ve spojení s ods. 12.9. VOP, Majitel má vůči Zákazníkovi právo na zaplacení smluvní pokuty ve výši 50,- EUR, nebo 1250,-CZK a to za každý i započatý den prodlení se splněním této povinnosti. Nárok na náhradu škody tím není dotčen.

10.3. Přiměřená výše smluvních pokut. Smluvní strany souhlasně prohlašují, že výše smluvních pokut sjednaná smluvními stranami byla stanovena vzájemnou dohodou smluvních stran s přihlédnutím k významu zajišťovaných povinností a souladu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku.

11. Trvání Nájmu

11.1. Vznik Smlouvy. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího uzavření smluvními stranami ve smyslu Čl. 3 těchto VOP.

11.2. Začátek Nájmu. Nájem začíná běžet v den uzavření Smlouvy. V případě Zákazníka, který je spotřebitelem je tomu tak na základě jeho výslovné žádosti.

11.3. Doba trvání Nájmu. Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Nájem se sjednává nejdříve na dobu určitou v délce jednoho (1) měsíce, přičemž Zákazník je oprávněn minimálně sedm (7) kalendářních dnů před uplynutím doby trvání jednoměsíčního Nájmu písemně informovat Majitele o zájmu ukončit Nájem uplynutím jednoměsíční doby Nájmu, v opačném případě se doba Nájmu automaticky mění na Nájem na dobu neurčitou.

12. Ukončení Nájmu

12.1 Ukončení Nájmu. K ukončení Nájmu dochází zánikem Smlouvy podle tohoto článku VOP.

12.2 Zánik Smlouvy. Smlouva zaniká:

12.2.1 uplynutím doby trvání Nájmu v případě Nájmu na dobu určitou podle ods. 11.3. VOP, pokud Zákazník minimálně sedm (7) kalendářních dnů před uplynutím doby trvání jednoměsíčního Nájmu písemně informoval Majitele o zájmu ukončit Nájem, přičemž v takovém případě dochází k ukončení Nájmu v poslední den jednoměsíční doby trvání Nájmu (v případě, že Zákazník informoval Majitele o ukončení Nájmu šest (6) a méně kalendářních dnů před uplynutím doby Nájmu, Nájem se ke dni uplynutí jednoměsíční doby mění na dobu neurčitou a Zákazník je oprávněn po tomto dni vypovědět Smlouvu, jak je uvedeno níže, případně ukončit Smlouvu dohodou podle ods. 12.8 VOP);

12.2.2 výpovědí kterékoli smluvní strany v případě Nájmu na dobu neurčitou;

12.2.3 odstoupením Zákazníka od Smlouvy bez udání důvodu dle zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů (tzv. spotřebitelské odstoupení od Smlouvy);

12.2.4 odstoupením od Smlouvy ze strany kterékoli smluvní strany z důvodů uvedených ve Smlouvě nebo příslušných obecně závazných právních předpisech;

12.2.5 dohodou smluvních stran;

12.2.6 zánikem Skladu;

12.2.7 jiným způsobem stanoveným v těchto VOP a v obecně závazných právních předpisech.

12.3. Spotřebitelské odstoupení od Smlouvy. Zákazník, který je spotřebitel, je oprávněn odstoupit Smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne uzavření Smlouvy. Toto právo může využít pouze Zákazník – spotřebitel (!). Majitel tímto poučuje Zákazníka, že Nájem začíná běžet ihned po uzavření Smlouvy, tzn. ještě před uplynutím výše uvedené čtrnáct (14) denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, s čímž Zákazník výslovné a bez výhrad souhlasí. Zákazník může uplatnit právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu v písemné podobě na adresu Majitele nebo na jiném trvalém nosiči (např. e-mailem), případně odesláním vyplněného formuláře, který je dostupný na ZDE. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je zachována, pokud Zákazník zašle oznámení o odstoupení od Smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od Smlouvy, zejména identifikaci Zákazníka. Majitel ve lhůtě čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení Smlouvy vrátí Zákazníkovi všechny jím přijaté platby po odečtení poměrné části Nájemného za dobu trvání Smlouvy, tzn. do dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. Majitel vrátí platbu stejným způsobem, jako Zákazník použil při své platbě, případně jiným vhodným způsobem (např. bankovním převodem).

12.4. Výpověď Smlouvy. Jednostrannou písemnou výpovědí může být Smlouva na dobu neurčitou ukončena ze strany obou smluvních stran, a to i bez uvedení důvodu, přičemž Smlouva zanikne uplynutím výpovědní lhůty ve smyslu zákona.

12.5. Odstoupení Majitele od Smlouvy. Majitel je oprávněn od Smlouvy odstoupit zejména v případě:

12.5.1. je-li Zákazník v prodlení s placením Nájemného o více než sedm (7) kalendářních dnů;

12.5.2. poruší-li Zákazník kteroukoli svou povinnost dle těchto VOP ak nápravě nedojde ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Zákazníkovi ze strany Majitele;

12.5.3. v případě, že se prokáže, že kterékoli prohlášení nebo informace poskytnuté Zákazníkům, které mají vliv na plnění Smlouvy, jsou nepravdivé nebo neúplné;

12.5.4. v jiném případě uvedeném v těchto VOP.

12.6. Odstoupení Zákazníka od Smlouvy. Zákazník je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě:

12.6.1. pokud Majitel nezajistí zpřístupnění Boxu Zákazníkovi včas, a to ani v dodatečné lhůtě dohodnuté se Zákazníkem;

12.6.2. pokud Zákazník nemohl Box užívat pro účely skladování proto, že Majitel neplní své povinnosti ze Smlouvy, a to déle než deset (10) kalendářních dnů;

12.6.3. v jiném případě uvedeném v těchto VOP.

12.7. Účinky odstoupení. V případě odstoupení od Smlouvy kteroukoli smluvní stranou doručením tohoto odstoupení druhé smluvní straně se Smlouva v celém rozsahu ruší.

12.8. Dohoda o ukončení. V případě zájmu Zákazníka ukončit Nájem na dobu neurčitou k nim určenému dni, je Zákazník oprávněn ve svém Uživatelském kontě požádat o ukončení Nájmu konkrétního Boxu v části „DETAIL SMLOUVY“, a to kliknutím na políčko „UKONČIT PRONÁJEM“. V takovém případě je Zákazník oprávněn zvolit datum, ke kterému žádá Smlouvu ukončit, a to z termínů (dnů), které jsou nabídnuty (pozn. nikdy ne dřívější, než o sedm (7) kalendářních dnů). V případě uzavření Smlouvy mimo aplikaci SKLADYNADOSAH, jsou smluvní strany rovněž oprávněné se dohodnout na ukončení Smlouvy k určitému dni. Ukončení Nájmu k Zákazníkům vybranému termínu je navázáno na splnění podmínky, kterou je splnění povinnosti vyklizení a uvolnění Skladu tak, jak je uvedeno v ods. 12.9 těchto VOP; tuto povinnost je Zákazník povinen splnit nejpozději ke dni ukončení Nájmu, v opačném případě Nájem nezaniká a nadále trvá; ani dodatečné splnění této povinnosti nemá za následek zánik Nájmu a má-li Zákazník zájem ukončit Nájem, tak je povinen nově požádat o ukončení Nájmu způsobem a za podmínek podle tohoto odstavce Smlouvy.

12.9. Povinnosti v souvislosti s ukončením Nájmu. Zákazník je povinen v případě ukončení Nájmu prostory Skladu vyklidit, vyčistit, uvést do stavu, v jakém byl Sklad převzat Zákazníkem a předat Sklad tak, aby byl Sklad způsobilý k okamžitému pronajmutí třetí osobě, a to v případě ukončení Smlouvy uplynutím doby trvání Nájmu, dohodou nebo výpovědí s výpovědní dobou nejpozději do posledního dne trvání Smlouvy a v případě zániku Smlouvy odstoupením nebo jiným způsobem nejpozději do jednoho (1) kalendářního dne po ukončení Smlouvy, pokud se Zákazník s Majitelem nedohodl jinak. Splnění této povinnosti je Zákazník povinen Majiteli prokazatelně potvrdit způsobem určeným Majitelem, v opačném případě ke splnění povinnosti nedojde. V případě porušení této povinnosti, je Majitel oprávněn sám nebo prostřednictvím třetí osoby otevřít Sklad, vstoupit do Skladu, nechat prostory Skladu na náklady Zákazníka vyklidit, vyčistit a uvést do stavu, v jakém je Zákazník převzal. Tyto náklady se Zákazník zavazuje Majiteli zaplatit do tří (3) kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejich zaplacení. Smluvní strany se dohodly, že v případě vyklizení Skladu Majitelem nebo prostřednictvím třetí osoby budou věci nacházející se ve Skladu uskladněny na náklady Zákazníka, který je povinen si je vyzvednout nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od ukončení Smlouvy, jinak po marném uplynutí této lhůty budou tyto věci považovány za odpad, který je Majitel oprávněn zničit/nechat vyhodit/prodat nebo s nimi naložit jiným způsobem.

12.10. Zbývající Sklady v Nájmu. Ukončením Smlouvy zůstávají jiné Smlouvy uzavřeny se Zákazníkem nedotčeno, pokud nedošlo výslovně i k jejich ukončení. V takovém případě, zůstávají práva a povinnosti smluvních stran podle zbývajících Smluv zachovány, včetně povinnosti Zákazníka platit Nájemné.

12.11. Ztráta slevy z Nájemného. V případě, že dojde k ukončení Nájmu Skladu před uplynutím zvýhodněného (zlevněného) Fakturačního období, Zákazník ztrácí nárok na slevu, která se se zvýhodněným Fakturačním obdobím váže a je povinen zaplatit nezlevněnou výši Nájemného za období, které spadá do dotčeného Fakturačního období, ve kterém došlo k předčasnému ukončení Nájmu. Majitel postupuje v tomto případě podle ods. 8.2 těchto VOP.

12.12. Přetrvávající ustanovení po zániku Smlouvy. Všechna ustanovení, jejichž povaha to připouští, zůstanou zachovány i po zániku Smlouvy.

12. Ukončení Nájmu

13.1. Reklamační řád. Tento reklamační řád upravuje způsob, podmínky a postup při řešení reklamací.

13.2. Uplatnění odpovědnosti za vady. Zákazník má právo na uplatnění odpovědnosti Majitele za vadu Nájmu, a to v případě, že Sklad nemohl užívat pro účely skladování proto, že Majitel neplní své povinnosti ze Smlouvy. Práva z odpovědnosti je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného dokladu, a to nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů od jejich vzniku. Práva z odpovědnosti za vadu Nájmu, a tedy reklamace, se uplatňují u Majitele na jeho kontaktních údajích ve smyslu těchto VOP. Majitel neposkytuje žádnou záruku za jakost.

13.3. Reklamační řízení. Reklamační řízení začíná dnem doručení oznámení Zákazníka o uplatnění reklamace Majiteli, ve kterém Zákazník pravdivě uvede informace o vadách, zejména přesně popíše důvody, pro které nemůže užívat Sklady pro účely skladování a specifikuje povinnost, kterou Majitel v této souvislosti porušil. V případě existence vady Nájmu, má Zákazník právo:

13.3.1. na přiměřenou slevu z Nájemného za období, po které vada trvá nebo

13.3.2. výměnu Skladu za Sklad s podobnými parametry ve stejné nebo blízké lokalitě, pokud Majitel danou možnost předem potvrdí jako realizovatelnou nebo

13.3.3. odstoupit od Smlouvy nebo

13.3.4. se s Majitelem dohodnout na jiném způsobu vyřízení reklamace.

13.4. Určení způsobu vyřízení reklamace. Majitel je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned nebo ve složitých případech nejpozději do tří (3) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu, nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Zákazník je oprávněný k volbě způsobu vyřízení reklamace dle podmínek uvedených v odst. 1 písm. 13.3.1. až 13.3.4 VOP pouze v případě, je-li spotřebitelem, přičemž pokud tak neučiní při uplatnění reklamace, je volbu způsobu vyřízení reklamace oprávněn určit Majitel podle svého uvážení. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než třicet (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení vyplacením přiměřené slevy z Nájemného, výměnou Skladu, odstoupením od Smlouvy, uzavřením dohody o jiném způsobu vyřízení reklamace nebo její odůvodněné zamítnutí. Majitel o vyřízení reklamace vydá písemný doklad nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, a to zasláním na e-mailovou adresu Zákazníka.

13.5. Potvrzení o uplatnění a vyřízení reklamace. Pokud je reklamace uplatněna e-mailem, Majitel doručí potvrzení o uplatnění reklamace Zákazníkovi ihned, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud Zákazník má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. O výsledku vybavení reklamace bude Majitel informovat Zákazníka bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky nebo e-mailem a zároveň mu bude prostřednictvím e-mailu doručen doklad o vyřízení reklamace.

13.6. Alternativní řešení sporů pro spotřebitele. Zákazník, který je spotřebitelem, má právo obrátit se na Majitele se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým Majitel vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Majitel porušil jeho spotřebitelské práva. Odpoví-li Majitel na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do třiceti (30) kalendářních dnů od jejího odeslání, Zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu. Příslušným subjektům pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s Majitelem je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské, nebo České republiky, jehož znění je ZDE : https://www.mpo.cz/cz/ochrana-spotrebitele/mimosoudni-resení-spotřebitelských-sporu-adr/seznam-subjektu-mimosoudniho-reseni-spotřebitelských-sporu---245423/ . Návrh může Zákazník podat způsobem určeným podle § 12 zákona č.j. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů. Zákazník může podat stížnost i prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů, která je dostupná online na této adrese https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint_cs . Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a Majitelem vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20,- EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5,- EUR s DPH. Kromě alternativního řešení sporů má Zákazník - spotřebitel právo obrátit se na věcně a místní příslušný obecný soud.

14. Odpovědnost Společnosti a Majitele

14.1. S VÝJIMKOU VÝSLOVNĚ UVEDENOU V OBJEDNÁVCE A TĚCHTO VOP, SPOLEČNOST A MAJITEL NEPOSKYTUJÍ ŽÁDNÉ JINÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY VE VZTAHU K NÁJMU, SMLOUVĚ, UŽÍVÁNÍ APLIKACE SKLADYNADOSAH NEBO JINÝM PODMÍNKEM UVEDENÝM V APLIKACI SKLADYNADOSAH NEBO V SOUVISLOSTI S APLIKACI SKLADYNADOSAH A TÍMTO VYLUČUJE JAKÉKOLIV JINÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY UŽIVATELE, ZÁKAZNÍKA ČI TŘETÍCH OSOB, KTERÉ JSOU ČI UŽ VÝSLOVNÉ, PŘEDPOKLÁDANÉ NEBO ZÁKONNÉ, ZEJMÉNA, NE VŠAK VÝLUČNÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY TÝKAJÍCÍ SE TITULU UŽÍVÁNÍ, NEPORUŠOVÁNÍ PRÁV A NEPLNĚNÍ POVINNOSTÍ. POKUD JSOU ZÁRUKY, PRÁVA ,NEBO NÁROKY PODLE ZÁKONA KOGENTNÍ, BUDOU PROVEDENY V SOULADU S TAKÝM ZÁKONEM, POSTUPY A OMEZENÍMI VÝSLOVNĚ UVEDENÝMI TAKOVÝM ZÁKONEM.

14.2. OMEZENÍ A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI SPOLEČNOSTI A MAJITELE JSOU NEZÁVISLÉ OD JAKÝCHKOLIV DOHOD A POUŽIJÍ SE V NEJŠIRŠÍM ROZSAHU POVOLENÉM APLIKOVATELNÝM PRÁVEM. OMEZENÍ A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI SPOLEČNOSTI A MAJITELE, KTERÉ NEJSOU V SOULADU SE ZÁKONEM, SE BUDOU POSUZOVAT TAK, ŽE ZÁRUKY A ODPOVĚDNOSTI BUDOU POSKYTNUTY V MINIMÁLNÍM ROZSAHU POVOLENÉM ZÁKONEM.

14.3. Limitace náhrady škody. Maximální odpovědnost Majitele za škodu ve smyslu Smlouvy, bez ohledu na právní základ odpovědnosti za škodu, ať už smluvní nebo zákonný (včetně, avšak bez omezení, z nedbalosti nebo objektivní odpovědnosti) společně nepřesáhne celkovou výši Nájemného zaplaceného Zákazníkem během prvních dvanácti (12) měsíců od uzavření Smlouvy. Tento odstavec VOP se aplikuje pouze na Smlouvy uzavřené se Zákazníkem, který není spotřebitel.

15. Mlčenlivost

15.1. Mlčenlivost. Zákazník nebo Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost o Důvěrných informacích Společnosti a Majitele a neprozradit nebo nepoužít takové Důvěrné informace.

15.2. Trvání. Zákazník nebo Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost podle tohoto článku VOP po dobu trvání Smlouvy a po dobu pěti (5) let následujících po ukončení Smlouvy, v případě Společnosti po dobu existence Uživatelského konta a po dobu pěti (5) let následujících po jeho zrušení, avšak za předpokladu, že to vyplývá z povahy jednotlivých Důvěrných informací (zejména, ne však výlučně, obchodní tajemství, ochrana osobních údajů ve smyslu GDPR), Zákazník nebo Uživatel je povinen i déle zachovávat mlčenlivost o těch Důvěrných informacích.

16. Závěrečná ustanovení

16.1. Postoupení. Žádná ze stran ve smyslu těchto VOP nepostoupí a ani nijak nepřevede Smlouvu nebo práva a povinnosti vyplývající z těchto VOP, či jiného ze smluvního vztahu žádné třetí straně bez předchozího písemného souhlasu druhé strany; to neplatí pro Společnost a Majitele v případě převodu práv a povinností na svou spřízněnou osobu.

16.2. Autorský obsah. Obrazové, zvukové, obrazově zvukové záznamy, text, počítačové programy a jiný obsah zveřejněn a zpřístupněn Společností v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu a/nebo v souvislosti s ní je chráněn Právami duševního vlastnictví. Zákazník, Uživatelé ani jakékoli jiné třetí osoby nejsou oprávněny používat výše uvedený obsah aplikace SKLADYNADOSAH nebo jakoukoli jeho část pro jiné účely, než jsou stanoveny v těchto VOP, přičemž jakékoli jiné použití, zejména kopírování, zveřejňování a poskytnutí třetí osobě, je zakázáno.

16.3. Vyšší moc. Společnost a ani Majitel neodpovídají za porušení svých povinností a závazků způsobených vyšší mocí (vis maior). Vyšší mocí se rozumí okolnost, která nastala nezávisle na vůli Společnosti a/nebo Majitele, je nepředvídatelná, nepřekonatelná a neodvratitelná, zejména povodeň, požár, zemětřesení či jiná přírodní událost nebo katastrofa, mimořádná situace, nepokoje, povstání, stávka, invaze, válka, válečný, výjimečný nebo nouzový stav, terorismus, epidemie/pandemie nebo propuknutí nakažlivé choroby (např. onemocnění COVID-19 způsobeným koronavirem SARS-CoV-2), změna legislativy včetně přijetí nové legislativy, zda obecně závazná opatření vydaná orgány veřejné moci včetně karanténních opatření, embarga, vývozních nebo dovozních omezení či jiných zákazů a příkazů.

16.4. Oznámení. Veškerá komunikace týkající se smluvních vztahů bude provedena písemně, formou elektronické komunikace, a to prostřednictvím Uživatelského konta a/nebo e- mailové či telefonické komunikace s využitím kontaktních údajů uvedených v aplikaci skladynadosah.sk , skladynadosah.cz , nebo na storage4.eu, pokud Společností není určeno jinak nebo z kogentních zákonných ustanovení nevyplývá jinak. V případě změny kontaktních údajů je příslušná strana povinna písemně a bez zbytečného odkladu oznámit tuto změnu druhé straně.

16.5. Rozhodné právo. Vzájemné vztahy stran se řídí právním řádem České republiky republiky, přičemž strany tímto vylučují aplikaci jakýchkoli kolizních norem, které by určovaly jako rozhodné právo jiné právo, než je právo České republiky.

16.6. Pravomoc soudů. Strany se zavazují, že jakékoli spory budou přednostně řešit vzájemnou dohodou. V případě, že jakýkoli pokus o smír bude neúspěšný, obrátí se strana, která se bude cítit poškozena ve svých právech k příslušnému soudu. Všechny spory, které vzniknou mezi stranami, vyřeší s konečnou platností příslušný soud České republiky.

16.7. Oddělitelnost. V případě, že se kterékoli ustanovení Objednávky nebo VOP stane neplatným a/nebo neúčinným, nebude mít tato neplatnost a/nebo neúčinnost žádný vliv na platnost a/nebo účinnost ostatních ustanovení, pokud platné právní předpisy nestanoví jinak. Strany se dohodly, že neplatná a/nebo neúčinná ustanovení nahradí ustanovením novým, které svým významem a povahou nejvíce odpovídá původnímu ustanovení.

OPAKOVANÉ PLATBY

Nájemné se hradí prostřednictvím platební brány GoPay, přičemž Společnost je oprávněna inkasovat Nájemné v měně a na účet Majitele Skladu. Zákazník je při úhradě přesměrován na službu platební brány GoPay, v rámci které realizuje úhradu Nájemného. Úhrady Nájemného se budou realizovat po první úhradě Nájemného přes platební bránu GoPay formou automatického strhávání plateb z platební karty (dále jen „opakované platby“). Zákazník odkliknutím tlačítka „Souhlasím s podmínkami používání a opakovanými platbami“, vyjadřuje výslovný souhlas se založením a parametry opakovaných plateb as uložením platebních údajů na straně platební brány GoPay. Platební údaje, zejména čísla platebních karet a další údaje zadávané při platbě, GoPay nesdílí se Společností a Společnost k nim nemá přístup. Platební brána GoPAy nakládá s údaji o platební kartě dle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracování platebních karet). Pokud při první úhradě Nájemného Zákazník odsouhlasí opakovanou platbu, do dvou (2) pracovních dnů mu bude na e-mail zasláno potvrzení, že opakovaná platba byla založena. Dokud Zákazník neukončí Smlouvu nebo nepožádá o zrušení opakovaných plateb, k prvnímu dni následujícího Fakturačního období, které zadal při uzavření Smlouvy, dojde k automatickému stržení platby za toto následující Fakturační období. Zákazník má právo kdykoli požádat Společnost, aby zajistila zastavení opakovaných plateb, a to e-mailem na info@skladynadosah.cz, přičemž v takovém případě má Zákazník právo pro budoucí úhrady využít možnosti placení bankovním převodem nebo vkladem finančních prostředků na účet Společnosti.

PARAMETRY OPAKOVANÝCH PLATEB

Důvod založení opakovaných plateb Úhrada Nájemného za Sklady ve smyslu Smlouvy. Společnost inkasuje Nájemné v měně a na účet Majitele Skladu. Maximální částka opakované platby Při měsíčním Fakturačním období Max. 500 EUR/ 12.500 Kč Při pololetním Fakturačním období Max. 3.000 EUR/ 75.000CZK Při ročním Fakturačním období Max. 5.000 EUR/ 125.000 Kč Částka opakované platby (fixní/variabilní) Fixní (dle výše Nájemného ve smlouvě) Období, po kterém dojde ke stržení opakované platby (frekvence) Podle vybrané délky Fakturačního období (měsíčně, pololetně nebo ročně) Datum strhávání opakované platby První den příslušného Fakturačního období, za které se Nájem platí Strhávání opakovaných plateb (fixní/variabilní) Fixní Forma komunikace pro změnu nastavení opakované platby E-mailem na: info@skladynadosah.cz Opakovanou platbu může zákazník zrušit ve svém zákaznickém profilu, nebo žádostí zaslanou na e-mail: info@skladynadosah.cz

Příloha č.1

Práva a povinnosti uvedené v tomto dokumentu výše platí i pro zákazníky v rámci České republiky s níže uvedenými odchylkami v Příloze č.j. 1 podle právního řádu České republiky. Příloha č.1 tvoří nedílnou součást tohoto dokumentu – obecné obchodní podmínky.

9. Podmínky skladování

9.1. Pro zákazníky z České republiky platí povinnost využívat Sklady v souladu s obecnými závaznými právními předpisy, českými technickými normami, hygienickými, bezpečnostními a protipožárními předpisy v současnosti platnými na území České republiky.

9.10. Zákazník nesmí rušit jiné nájemce, podnájemníky nebo vlastníky při výkonu jejich práv a oprávněných zájmů. Zákazník zejména nesmí při užívání Skladu používat materiály, postupy a zařízení poškozující prostředí nebo obtěžovat třetí osoby hlukem, prachem, popílkem, kouřem, plyny, párami, pachy, pevnými a tekutými odpady, světlem, stíněním, vibracemi nebo dalšími emisemi přesahujícími přípustné hodnoty podle norem platných na území České republiky.

12. Ukončení Nájmu

12.2.3 odstoupením Zákazníka od Smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 ods. 1 zákona čj. 89/2012 SZb. Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů;

12.2.4 odstoupením od Smlouvy nebo výpovědí Smlouvy bez výpovědní doby ze strany kterékoli smluvní strany z důvodů uvedených ve Smlouvě nebo příslušných obecně závazných právních předpisech;

12.4. Výpověď Smlouvy. Jednostrannou písemnou výpovědí může být Smlouva na dobu neurčitou ukončena ze strany kterékoli ze smluvních stran, a to i bez uvedení důvodu, přičemž Smlouva zanikne uplynutím výpovědní doby, která je 3 měsíce a začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědí.

13. Reklamace a alternativní řešení sporů

13.6. Alternativní řešení sporů pro spotřebitele. Zákazník, který je spotřebitelem, má právo obrátit se na Majitele se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým Majitel vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Majitel porušil jeho spotřebitelské práva. Odpoví-li Majitel na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do třiceti (30) kalendářních dnů od jejího odeslání, Zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu. Příslušným subjektům pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s Majitelem je Česká obchodní inspekce s internetovou adresou www.coi.cz, nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeném Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky, jehož znění je dostupné zde: https://www.mpo.cz/cz/ochrana-spotrebitele/mimosoudni-resení-spotřebitelských-sporu-adr/seznam-subjektu-mimosoudniho-reseni-spotřebitelských-sporu---245423/. Návrh může Zákazník podat způsobem určeným podle § 20n a násl. zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů. Zákazník, který je spotřebitelem může v případech, kdy došlo k uzavření smlouvy on-line podat stížnost také prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná online na této adrese: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights- and-complaints/resolve-your-consumer-complaint_cs. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká jen sporu mezi spotřebitelem a Majitelem vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Kromě alternativního řešení sporů má Zákazník - spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný soud.

16. Závěrečná ustanovení

16.5. Rozhodné právo. Vzájemné vztahy stran se řídí právním řádem České republiky, přičemž strany tímto vylučují aplikaci jakýchkoli kolizních norem, které by určovaly jako rozhodné právo jiné právo, než je právo České republiky.

16.6. Pravomoc soudů. Strany se zavazují, že jakékoli spory budou přednostně řešit vzájemnou dohodou. V případě, že jakýkoli pokus o smír bude neúspěšný, obrátí se strana, která se bude cítit poškozena ve svých právech k příslušnému soudu. Všechny spory, které vzniknou mezi stranami, vyřeší s konečnou platností příslušný soud České republiky.